torstai 3. lokakuuta 2013

Muoti-ilmiö: Jack Daniel's

Mua ihmetyttää että MITEN ja MIKSI Jack Daniel'sista on tullu muoti-ilmiö? T-paitoja, huppareita, collegeja, toppeja...
Okei, missä vaiheessa siitä tuli muoti-ilmiö? Miks siitä tuli? Joo on hieno logo, muttei se selitä kaikkee. Siinä vaiheessa on nimittäi jotaki muodissa vikana ku viskistä tulee muoti-ilmiö...
Näin kerran sellasen Jack Daniel's-topin NELOSLUOKKALAISEN päällä. Apua, mitä täällä tapahtuu?! Eikö vanhemmilla soita kelloja? Jotaki täytyy olla pahasti vialla...
Puoletkaan niistä jotka pitää sitä, ei oo maistanu! Pidätte sitä siis vaan  muodin takia? Selvä.
Pidätte koska kaikilla muillaki on, joten teijänki täyty saaha? Okei.
En tajua sitä moraalia, jos siinä moraalia on, että täytyy ostaa, koska on muodissa. Ite ainaki pidän vaatteita mistä ite tykkään. Enkä esimerkiks ikinä ostais OBEY-vaatetta(ainakaa nykyää), koska en tajua sitä sen.. öö mikähän se nyt oli se idea siinä OBEYssä. Junkyardin sivuilla on selitetty jos menee kattelemaan OBEYn vaatteita, mutten tajunnu silti. Joten en ostais jos en tajuais. Ja en ostais jotaki fanituotetta jos en tykkäis bändistä/karkista(esim)/viskistä/tai jostaki muusta tällasesta. Ja sitähän tää Jack Daniel'sin vaatteet on: "fanituotteita". Jotka on kasvanu turhan isoksi muoti-ilmiöksi.
Mä oisin halunnu ostaa sellasen paidan, mutten halua enää. Kaikilla muodin mukaan kulkevilla on sellaset, ja pissiksillä. Joten en taija haluta ostaa sitä. Miettikää kahesti mitä vaatteita ostatte...

Tää oli vaan tällane nopeesti tehty, oisin saanu parempaaki tekstiä aikaseks jos ois ollu enemmän aikaa. On vaan kiire syömään ja pesemään pyykkiä.
+ älkää turhaan kritisoiko, on vaan mun mielipide että AIVAN VITUN TURHA MUOTI-ILMIÖ.

Kuva Googlen kautta.

2 kommenttia:

  1. Heti heräsi kysymys, että mikä on sitten hyödyllinen "muoti-ilmiö?" Tai ainakaan kun puhutaan nykyajan muoti-ilmiöistä. Kaipa ihmisen historian alkuaikoina aloitettua tulen käyttöäkin olisi voitu kutsua muoti-ilmiöksi, jos olisi tunnettu kyseistä yhdyssanaa. Tai sanoja ylipäätänsä. Tai mitään kieltä?

    Ja sanoisin, että noiden paitojen takana ei ole enää ko. viskin mainostus, vaan pitemmän kaavan kautta julkiseksi tulleen vaatebrändin myyminen. Kuten tosiaan sanoit, harva on maistanut, mutta näitä tuotteita ei ole tosiaan ostettu sen takia, että fanittaisi viskiä vaan koska brändi. Vähän niin kuin svea-pipot. Ne vain edustavat sitä jotain, harva tosin luultavasti luulee, että mitä. Tai sitten ei. En tiedä.

    Ja tuosta nelosluokkaisesta ja hänen vanhemmista. Tuttavani oli kuulemma nähnyt pikkupojan, jolla oli Jammu-setä t-paita. Siinä onkin vielä enempi ihmettelemistä. Harvinaisen kumma paikka tämä maailma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onkohan hyödyllisiä muoti-ilmiöitä olemassakaan..?

      Poista

Nakkaa kommentilla:)